Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.03.26. 09:21 Megyko

A férfi aki megjósolta a választások eredményét - ötödik rész

Hát én kurvára be vagyok szarva. Miért ráncigált el a fickó? Normális ez?

- Nézze, álmodtam..
- És mit álmodott? - vág közbe.
A választási eredményekről! Felkeltem, és leírtam erre a kurva.. erre a kockás lapra. Nem puskáztam! Ez nem puska!

- Ahha. Álmodta, mi? Hogy is hívják magát?
- őőőőőő Dezső. 

Ne hazudjon nekem. Maga besúgó, ezekről honnan tud? Honnan vannak meg magának?

A fiickó közben bereteszeli az ajtót, aztán egy takarítószerekkel teli szekrénybe nyúl, és egy hypo-s flakont vesz elő.

- Magára öntöm, ha nem válaszol!

- Héhéhé, - felállok - mit gondol? Most akar itt ezzel leönteni? Itt, mikor kint a fél évfolyam kiváncsi, hogy miért ráncigált engem be ide? - háborodok fel.

- Igaza van. Más módszerekhez kell folyamodnom. Maga most elmehet, már minden tudok magáról. Maga halott.

- Mi? - ez hülye. Ez tiszta hülye ez a fickó.

Kinyitja az ajtót, a nyakamnál fogva kituszkol, és közben hangosan kiabál, hogy: - puskázott. Emberek, puskázott, látják így jár, aki... - a kurva anyját. Mi az, hogy halott vagyok?

Kicsavarom a kezét és szaladni kezdek. Az egyik sarkon nem tudok vigyázni, és fellököm a Dórát. - Hé, hülye! - kiabál utánam, a földről, a füzetei meg pár jegyzetlap mellől. Kiszaladok az egyetem elé, cigire gyújtok, és megcsörgetem a Dezsőt.

public class ExampleClass
{
  public static void Main()
  {
    System.Console.WriteLine("Az előző részek 
    tartalmából : (Az első rész), (A második rész), (A harmadik rész)
, (A negyedik rész) ;
  }
 }

Szólj hozzá!

Címkék: mini-novella


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr935878838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása