Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.03.23. 09:21 Megyko

A férfi, aki megjósolta a választások eredményét - második rész

Dédapámnál aludtam az éjszaka, a belvárosban. Tegnap nagyon berúgtam. Dédapa kint van az udvaron, most jön be, leül. Nem nézek rá, csak a bögrém bámulom. Ez a föl, ez a nyamvadt föl, csak ez ne lenne a bögrémben. Mikor Dédi kisétál, kinézek az ablakon, és a kidobom rajta a kikapargatott föl-trutyit. A macskák rávetik magukat, és összevesznek rajta.

Megtapogatom az ingem belső zsebét. Benne a kockás lap, amit az anyagismeret füzetből téptem, összehajtogatva. Mikor felkeltem, ez a füzet akadt elsőként a kezem ügyébe, meg egy neonzöld szövegkiemelő, azzal írtam fel rá a választások eredményét, hogy el ne felejtsem.

A dédi besétál, matat a gáztűzhelynél. Ebédhez még korán van. De akkor mit csinál? Elővesz egy gyufát... és cigire gyújt.

Felállok, koppig tolom a széket, megköszönöm a reggelit, ő csak bólint, és megyek a trolihoz, hogy beérjek az egyetemre. Másnaposan Prog zh? Pff.

-----------

public class ExampleClass
{
  public static void Main()
  {
    System.Console.WriteLine("Az előző részek 
    tartalmából: (Az első rész)");
  }
}

Szólj hozzá!

Címkék: mini-novella


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr365873489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása