Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2015.06.19. 08:40 Megyko

A bevándorlás problémájának körüljárása

Ülök ma a tévé előtt és nem hiszem el, amit látok.

Még haza se értem máris ez a téma.

Nem, nem az, hogy a balatonfüredi szívkórházban ezidáig csak a három állami tévé közül válogathattak a betegek (mely televízió-riport vuttafoak). 

A bevándorlás. 

Ha lenne igény munkaerőre, örömmel helyeznénk el őket európailag a munkaerőpiacon. 

"Bizonyos" "elméletek" szerint az amerikaiak pénzelik őket, hogy átjussanak a balkánon egészen Magyarországig, és tovább. 

A pápa kimondta: fogadjuk be őket, jó lesz úgy. -
A facebookon az ismerőseim már kommentveszekednek, hogy a pápa bort iszik és vizet prédikál.

És bort iszik.

No comment.

Budapesten a bevándorlós plakátokat rongálgatják.

Jászságba-Békésbe vidéken még bevándorlót se láttak szerintem.

Amúgy én se sokat, csak a keletinél.

Vagy azok csak a gyrososok?

Emlékszem hogy régen azt hittem hogy elírták hogy gyors.

Hogy eltelt ez az évtized.

Na ezaz, hogy hogy?

Megnéztem a bevándorlásra vonatkozó legfrissebb adatokat is.

De az adatok adatok. Minden hamisítható. Az adatok főleg.

Ma chateltem (fb) egy haverommal, aki angliába ment dolgozni.

Ő bezzeg jó munkaerő.

Épp pár hete kerestem rá, hogy "Újvidék nyaralás".

Vajon tényleg fel fog épülni az a kurva sok drót?

Legközelebb inkább nem is keresek rá semmire.

 

Szólj hozzá!

Címkék: bevándorlás napom problémája új publicisztika


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr877555886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása