Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.03.27. 09:21 Megyko

A férfi, aki megjósolta a választások eredményét - hatodik rész

Marty-McFly-Street-Art-1338400316.jpgMost el kéne mesélnem. Hogy mi történt velem ma, a választási eredmények megálmodása, a zh, meg egy prof megőrülése után. De csak fekszem dédapánál a kisszobában, és egy repkedő szart bámulok. Ez szúnyog, vagy molylepke? Ezeket komolyan meg lehet egymástól különböztetni?

Itt dédinél nincs net, 3G meg nincs előfizetve a telefonomra. De mindegy is, igazából nem unatkozom. Csak be vagyok szarva. Sőt, kurvára nem vágom azt hiszem, hogy mi történt, meg mi történik körülöttem. Most is, csak úgy elvagyok.

Dédapa néha benyit a szobába, és kicsit komor arccal néz egy picit. Biztos nem érti, hogy mit keresek itt most. Megkérdezni úgyse fogja, hogy: - mi van?  - Csak benyit, rám néz, és kimegy.

Nem tudom, érdeklem-e. Vagyis, hát… biztos érdeklem… inkább csak nem meri megkérdezni, hogy mi van velem. Az mindenesetre elég rendellenes, hogy most itt vagyok. Csak buli után szoktam dédinél aludni, és nem beszélünk túl sokat, csak jövök valamikor éjszaka, ő felébred a kulcszörgésre, kitotyog a konyhaajtóig, - merthogy részegen mindig a konyhában zabálok – rám néz, és a létező legsemmilyenebb arccal int, de csak éppen akkorát, hogy ne kelljen a karjával nagyon szembeszegülnie a gravitáció törvényeinek, majd megfordul, és visszamegy aludni.

Most is, hogy itt fekszem. Mindig benyit. A régi festmény alatt pislákol egy kínai vázába rakott lámpa, szóval sötétben vagyok. És kurvára be vagyok szarva, ő meg erre benyit, és egy sárga fénycsíkot csinál az ajtóval, ami aztán kitárul, mint egy űrhajó sugárnyalábja, és végül megjelenik benne a feje. Aztán az egész megismétlődik visszafelé, amikor kimegy. Kurva ijesztő.

Egyébként nem mertem hazamenni. Azért alszok itt, mert féltem, hogyha hazamegyek, elkapnak az ügynökök, vagy kik, akik meg akarnak ölni.

Dezsőnek elmondtam mindent. Hülyének tart. Ahogy szerintem mindenki.

Dédapa megint benyit. Egyre álmosabb vagyok. Majd ő őrzi a házat?
Még repkednek a szúnyogok? Vagy molylepkék?

Ezekre gondolva, azt hiszem, mindjárt elalszom. Egyre kevésbé tudok bármire is gondolni.

Álmos vagyok,

álmos.

.

.


public
class ExampleClass { public static void Main() { System.Console.WriteLine(
"Az előző részek
    tartalmából : (Az első rész), (A második rész), (A harmadik rész)
, (A negyedik rész) , (Az ötödik rész)
  }
 }

Szólj hozzá!

Címkék: mini-novella


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr845880267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása