Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.03.26. 23:35 Megyko

B.B Dog Shirley

 

Kutya vagyok. 1962672_10153920797650487_2002580320_n.jpg
Kutya Úr, nem akármilyen.
Borotválják
Pofim, szép legyen, szinte új
módi volt ez
akkor mikor a feketék
ültek a busz
végén, és nem hóbort volt már
komoly dolog
hogy akárki borotválást
nem kaphatott,
feketéket például nem
borotvált itt
ez az ember itt a képen,
csak kutyákot.

Kutya vagyok.
Kutya Úr, nem akármilyen.
Nem ugatok, nem harapok.

Kis kendőben
Az emberke engem szabdal.
Egy-kettőre
szőrszálaktól elszalasztal
Három-négyre
kész lesz majd a manikűr is,
vagy ne legyen
a nevem B.B. Dog Shirley

Kutya vagyok.
Kutya Úr, nem akármilyen.
Nem ugatok, nem harapok.

Ti négerek, ’hatvanegy van
kint várjatok.
Kutya vagyok, nekem kijár
méltoságom.
Ti pedig majd akkor gyertek
libasorba
Mikor innen kivonulok
palacsinta.

Kutya vagyok.
Kutya Úr, nem akármilyen.
Nem ugatok, nem harapok.

Szólj hozzá!

Címkék: vers kutyadal a múltból


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr15880310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása