Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.02.12. 19:00 Megyko

Az Elégedetlenek Pártjának Logója

http://www.elegedetlenekpartja.hu/

Akár itt is tessenek megnézni, vagy még egyszerűbb, ha bemásolom:

logo-footer.png

Ma volt a heti postaláda-nyitás, és örömmel vettem észre, hogy szép számmal kaptam ma is az idióta választási papírkákat, gondoltam is, hogy lesz min nevetni.

Nézegettem a cetliket. Fidesz-mszp meg a többiek nem sok izgalmat tartogattak, ellenben rátalálhattam erre a nagyon-nagyon érdekes logóra. Első blikkre megragadta a figyelmem. Az Elégedetlenek Pártjáé. Ők azt írják, hogy "Az én szívem, az én otthonom, az én döntésem" a három cölöpöcske.

Hát az én fejemben beindult a mind-fuck business, és megmondom őszintén, elsőre ilyen vallási szimbólumnak néztem, ikonográfiailag kissé félresikerülten a dombnak, és a három keresztgerenda nélküli keresztnek (tekintettel Jézus crucifixumára). Némileg profánabbul belelátni még egy szemhéjat szempillákkal, esetleg asztrológiai szimbólumnak is elmenne.

Érdekes egy logócska, annyi szent.

Szólj hozzá!

Címkék: publicisztika


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr95811478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása