Szinkronrendező

A Google-hozta olvasóknak is üdvözlet!

2014.04.13. 16:35 Megyko

"Néhány jó dolog"

(G. Z. verse az időbeni elidegenedésről és a pénzről a börtönlét kontextusában)

1.

Valakinek sikerül
és valakinek nem úgy.

Mindkét irányban út.

Én nem tudom, hogy meddig tart meg engem az Úr

De nincs miért sírnom.
Volt, aminek örültem.

sajnos minden elmúlik lassan
De mit tehetek?
nem indul el egy óra sem
visszafelé-
-élefazssiv

Tovább hajt mindenkit a lé

2.

A szeretet az amit nem lehet meg-----

Most hogy itt ülök, most látok tisztán
Hogy más a kép:
a rács két oldalán I náladlo ték scár a

Mást látsz kívülről, és mást amikor
                                   bent vagy.

Nehéz olyankor, amikor mindenki
el-
              hagy

És még mindig nem tudom hogy
mi az ami rossz
és mi az ami jó -
ami nekem való

Még ha eddig szar is volt az életem
volt néhány jó dolog, amit megtettem

(venni)

Szólj hozzá!

Címkék: vers trash idézőjelek között


A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronrendezo.blog.hu/api/trackback/id/tr906025754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása